Hitachi Vantara Enterprise Storage | VSP-G | ذخیره سازی هیتاچی

چگونه (Hitachi Vantara (HDS پایداری سرویس ، Data Availability و Predictable Flash performance را با کمک محصولات , VSP-G  Storage Virtualization OS  و FMD DC2 بازتعریف میکند.

کمپانی Hitachi Vantara با معرفی محصولات VSP-G ، امکانات Million Dollar Scale محصولات Enterprise Storage خود را امروز برای کسب و کارهای گوناگون با بودجه Midrange فراهم میکند. یکی از این امکانات که تنها و تنها Hitachi VSP-G توان تامین آنرا دارد عبارت است 100% Pure Availability . لازم به ذکر می باشد که تا امروز هیچ محصول دیگری در رده Enterprise مانندFlasharray Dell EMC VMAX (HyperMax) , HP 3PAR 20000 , Purestorage , NetApp FAS 9000 توان ارائه این چنین پایداری را ندارند .

آنچه این مهم را ممکن می کند پیاده سازی Storage Virtualization در قلب تپنده VSP-G می باشد . سیستم عامل VSP-G که SVOS نامیده می شود تنها سیستم عامل Internal and External Virtualization Capable موجود در صنعت ذخیره سازی می باشد . موضوع دیگری که این محصولات را چندین پله بالاتر از رقبا نگاه می دارد استفاده از Flash Moduleهای با طراحی متفاوت از SSDهای موجود می باشد. این مهم با کمک Hitachi Global Storage Technology(HGST) دیگر عضو این ابر کمپانی می باشد که این ماژولها را بصورت کاملا اختصاصی برای VSP-G و VPS-F می سازد .

این موضوع را گارتنر در گزارش آگوست 2016 (ID G00299673) به عنوان یک Trend طرح کرد .

این در کنار بسیاری امکانات دیگر محصولات VSP-G را تبدیل به گزینه ای ایده ال برای کسب و کارها و صنایع گوناگون کشور عزیزمان ایران نموده است . کما اینکه برند Hitachi دارای سابقه بسیار روشنی در صنعت ذخیره سازی در کشور عزیزمان می باشد.