دسته بندی : فورتی نت

Fortinet License | لایسنس فورتی نت

لایسنس امنیتی محصولات فورتی نت

خطرات سایبری جدید در هر لحظه و هر روز ایجاد می‌شوند. اکوسیستم جرایم سایبری که به شدت تجاری سازی شده است، روش‌ها و حملات خود را به شکل مداوم تغییر می‌دهد. سازمان‌ها همیشه باید آماده دفاع کردن در برابر یک چیز جدیدی باشند، یک باج افزار، یک حمله فیشینگ یا اسیب پذیری‌های زیرساختی. اینجاست که تحقیقات و اطلاعات ازمایشگاه‌های فورتی گارد در زمینه خطرات، نقش حیاتی پیدا می‌کنند. دانش گسترده در مورد خطرات، همراه با توانایی پاسخ سریع در سطوح مختلف، اساس ایجاد کردن امنیت کارآمد است. صدها محقق مختلف، که 10 شاخه امنیتی مختلف را در بر می‌گیرند، در آزمایشگاه‌های فورتی گارد به جستجوی فضای سایبری می‌پردازد و هر روز به طرز پیش گیرانه تلاش می‌کنند حوزه‌های جدید حملات را شناسایی کنند و خطرات جدید را کشف کنند و از آنها پیش‌گیری می کنند. تیم تحقیقاتی لایسنس فورتی گیت ابزارهای مقابله‌ای کارآمدی را جهت حفاظت از بیش از 320000 مشتری فورتی نت در سراسر جهان توسعه می‌دهد. این ابزارهای مقابله‌ای شامل اطلاعات آنی و در لحظه از خطرات است که به صورت یک سرویس امنیتی لایسنس فورتی نت ارائه می‌شود.

زمانی که با یک حمله تقریبا نامرئی مواجهیم، درک کردن تمام چیزهایی که در مورد این خطر قابل مشاهده است، اهمیت بالایی دارد. اطلاعات مرکز فورتی گارد، تحقیقات انجام شده توسط تحلیل‌گران فورتی گارد را در برمی‌گیرد که با همکاری صنعت امنیت و سازمان‌های اعمال قانون انجام شده است. صدها محقق فورتی‌گارد  به جستجوی فضای سایبری می‌پردازد تا خطرات جدید را شناسایی کنند و ابزارهای مقابله‌ای مناسب برای محافظت از سازمان‌های سراسر جهان را در قالب لایسنس فورتی گیت توسعه دهند.

لایسنس فورتی نت شامل موارد زیر است:

  1. اطلاعات لحظه به لحظه از خطرات به صورت آنی به منظور متوقف کردن آخرین خطرات
  2. نگاهی به خطرات موجود در هر نقطه از جهان از طریق یک شبکه جهانی شامل بیش از 3 میلیون حسگر
  3. اطلاعات سریع و جامع از طریق تحلیل‌های پیشرفته و خودکار (مانند یادگیری ماشین) که بر روی اطلاعات چندرشته‌ای انجام می‌شوند
  4. جلوگیری از حوزه‌های جدید حملات از طریق تحقیق پیش‌گیرانه در مورد خطرات
  5. کارآیی برتر از طریق تعهد به آزمایش‌های جهان واقعی مستقل

اطلاعات محصولات

  • معرفی مدل و نسخه های محصول

ترکیبی منحصر به فرد از تحقیقات درون سازمانی، اطلاعات از صنعت امنیت و یادگیری ماشین، موجب می‌شوند راه‌حلهای امنیتی فورتی‌نت تا این حد در آزمایش‌های کارآیی جهان واقعی در جاهایی مانند NSS، ویروس بولتین،  ICSA Labs،  AV comparatives و غیره امتیاز بالایی دریافت کنند. آزمایشگاه‌های فورتی‌گارد از داده‌های جمع‌آوری شده از حسگرهای قرار رگفته در سراسر جهان به منظور محافظت از بیش از 300 هزار مشتری استفاده می‌کنند. این محققین هستند که موجب شده‌اند فورتی‌گارد بیش از 430 کشف روز صفر را دریافت کند: رکوردی که هیچ شرکت امنیتی دیگری به آن دست نیافته است.

فروش لایسنس فورتی گیت | قیمت لایسنس فورتی گیت | نماینده لایسنس فورتی نت

فروش لایسنس فورتی گیت | قیمت لایسنس فورتی گیت | نماینده لایسنس فورتی نت | Fortinet License | Fortinet FortiGuard

 

قدرت آزمایشگاه‌های فورتی گارد

زمانی که با یک حمله تقریبا نامرئی مواجهیم، درک کردن تمام چیزهایی که در مورد این خطر قابل مشاهده است، اهمیت بالایی دارد. اطلاعات مرکز فورتی گارد، تحقیقات انجام شده توسط تحلیل‌گران فورتی گارد را در برمی‌گیرد که با همکاری صنعت امنیت و سازمان‌های اعمال قانون انجام شده است. صدها محقق فورتی‌گارد  به جستجوی فضای سایبری می‌پردازد تا خطرات جدید را شناسایی کنند و ابزارهای مقابله‌ای مناسب برای محافظت از سازمان‌های سراسر جهان را در قالب لایسنس فورتی گیت توسعه دهند. این محققین هستند که موجب شده‌اند فورتی‌گارد بیش از 430 کشف روز صفر را دریافت کند: رکوردی که هیچ شرکت امنیتی دیگری به آن دست نیافته است. ترکیبی منحصر به فرد از تحقیقات درون سازمانی، اطلاعات از صنعت امنیت و یادگیری ماشین، موجب می‌شوند راه‌حلهای امنیتی فورتی‌نت تا این حد در آزمایش‌های کارآیی جهان واقعی در جاهایی مانند NSS، ویروس بولتین،  ICSA Labs،  AV comparatives و غیره امتیاز بالایی دریافت کنند. آزمایشگاه‌های فورتی‌گارد از داده‌های جمع‌آوری شده از حسگرهای قرار رگفته در سراسر جهان به منظور محافظت از بیش از 300 هزار مشتری استفاده می‌کنند.

روشنایی اطلاعاتی

با بهره گیری از داده‌های مخطرات جهانی ، سازمان‌های شرکتی قادر خواهند بود با استفاده از لایسنس فورتی گیت حملات بسیار پیچیده را مغلوب کنند. درک کردن قابلیت‌ها، تاکتیک‌ها و فرآیندهای بازیگران خطرات سایبری اهمیت فراوانی دارد. با بهره گیری از لایسنس فورتی نت ، شرکت‌ها “روشنایی” کافی را برای درک کردن نحوه پاسخ بهتر به خطراتی که سازمانشان را هدف قرار گرفته است، در اختیار داشته باشند. این اطلاعات است که در نهایت روشنگر مسیر سازمان شما جهت دستیابی به یک امنیت سایبری قوی‌تر در درون سازمان خواهد بود.

جنگ با خطرات

با ترکیب کردن اطلاعات خطرات فراهم شده توسط ما، با داده‌های محلی از شبکه خودتان، مانند اطلاعات ثبت شده و وقایع امنیتی از زیرساخت‌ها شما، قادر خواهید بود با اعمال لایسنس فورتی گیت بر روی فایروال خود با دقت بسیار بالا و با سریعت بالا خطرات را مرتفع کنید و زمان پاسخ به خطرات را کاهش داده و در زمان ارزشمند پرسنل امنیتی صرفه جویی کنید. خطرات از همه جا در سراسر جهان ایجاد می‌شوند و برای مثال خطری که اولین بار در ژاپن ایجاد شده است، ممکن است فردا شرکتی را در اروپا هدف بگیرد. با داشتن اطلاعات در مورد آنچه که ممکن است فردا رخ دهد، سازمان شما قادر خواهد بود توسط لایسنس فورتی نت محافظت پیش‌گیرانه مبتنی بر اطلاعات را در اختیار داشته و یک گام جلوتر از خطرات قرار گیرد.

فروش لایسنس فورتی گیت | قیمت لایسنس فورتی گیت | نماینده لایسنس فورتی نت

فروش لایسنس فورتی گیت | قیمت لایسنس فورتی گیت | نماینده لایسنس فورتی نت | Fortinet License | Fortinet FortiGuard

 

سرویس‌های امنیتی لایسنس فورتی نت

خطرات سایبری و جرایم سایبری در حال افزایش هستند. مجرمین از پیچیدگی شبکه‌های گسترده ما استفاده می‌کنند تا سیستم‌ها را آلوده کرده، داده‌ها را سرقت کرده و باج گیری کنند. تحقیقات و دانش گسترده در مورد خطرات، همراه با توانایی پاسخ سریع در سطوح مختلف، لازمه ارائه امنیت کارآمد است. خدمات امنیتی فورتی‌گارد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد را بهینه کرده و محافظت در پلاتفرم‌های امنیتی فورتی ‌نت را به حداکثر برسانند و به صورت لایسنس فورتی گیت برای پلاتفرم‌های فایروال/IPS نسل بعد فورتی‌نت، دروازه‌های ایمیل ایمن فورتی ‌میل، و فایروال برنامه‌های وب فورتی ‌وب در دسترس هستند. خدمات فراهم شده شامل به‌روزرسانی IPS ، جلوگیری از نفوذ، فیلترینگ وب، ضدویروس/ضد جاسوس افزار، ضد اسپم، امنیت پایگاه داده و توانایی‌های کنترل برنامه وب و شبکه به منظور ایجاد محافظت یکپارچه در برابر خطرات امروزی هستند.

بسته های لایسنس فورتی‌گیت

  • بسته شرکتی

محافظت برای لحاظ کردن خطرات پیش‌رفته امروزی. این بسته تمام سرویس‌های امنیتی فورتی‌گارد را در قالب لایسنس فورتی گیت ارائه می‌کند، از جمله: کنترل برنامه NGFW و IPS، فیلترینگ وب، ضد ویروس، امنیت موبایلی، IPS و ضد بات‌نت، ضد اسپم و سرویس‌های امنیتی فورتی‌کیر با امکان انتخاب پشتیبانی 8´5 یا 24´7.

  • بسته UTM

بسته UTM لایسنس فورتی گیت شامل کنترل برنامه NGFW و IPS، فیلترینگ وب، ضد ویروس، ضد اسپم و سرویس‌های امنیتی اصلی با امکان انتخاب پشتیبانی 8*5 یا 24*7.

فروش لایسنس فورتی گیت | قیمت لایسنس فورتی گیت | نماینده لایسنس فورتی نت

فروش لایسنس فورتی گیت | قیمت لایسنس فورتی گیت | نماینده لایسنس فورتی نت | Fortinet License | Fortinet FortiGuard

 

شرکت ماهان شبکه به عنوان نماینده فورتی گیت و سایبروم و یکی از پیشگامان ارائه لایسنس فورتی گیت در ایران ، اقدام به تامین و فروش لایسنس فورتی نت نموده است. نمایندگی لایسنس Fortigate در ایران هر روزه به مشتریان کمک می‌کند تا پیشرفته‌‌ترین شبکه‌های سازمانی را بسازند. هدف ما به عنوان نماینده لایسنس فورتی گیت در ایران، همکاری با مشتریانمان به عنوان یک شریک قابل اطمینان است؛ تلاش می‌کنیم تا راهکارهای کارامد و انعطاف‌پذیری را برای آنها مهیا کنیم تا نه تنها با استفاده از این راه‌کارها شبکه‌شان را مدرن‌ کنند، بلکه با کمک آنها بتوانند ارزش تجاری واقعی را ارائه دهند.نماینده لایسنس Fortigate  با استفاده از سبد محصولات امنیتی کامل خود ، شما را در ساختن شبکه‌های قوی‌تر، امن‌تر و قابل اعتماد تر یاری می‌ رساند. تمرکز همه جانبه بر محصولات و لایسنس فورتی نت و بهترین قیمت لایسنس فورتی گیت و ارائه خدمات پشتیانی فورتی گیت ما را قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالا و تجربه‌ای عالی به مشتری می‌کند. همه افراد در نمایندگی لایسنس فورتی نت بر ارائه استراتژیها، معماریها و فناوریهایی به مشتریانمان تمرکز دارند که مورد نیاز ساخت بهترین شبکه‌های تجاری اکنون و آینده هستند.

ایجاد و توسعه کانال نمایندگی لایسنس فورتی گیت در ایران از اولین اقدامات شرکت بوده و در همین راستا نسبت به اعطای نمایندگی فروش لایسنس فورتی نت به شرکتهای فعال در مراکز استانها اقدام شده است. نماینده فروش لایسنس فورتی گیت شرکت ماهان شبکه در سراسر کشور موظف به ارائه قیمت لایسنس فورتی گیت بصورت رقابتی و با گارانتی معتبر می باشد. شایان ذکر می باشد، کلیه محصولات از نماینده لایسنس فورتی گیت در خارج از کشور تامین شده و شرکت ماهان شبکه بصورت 100% اورجینال نسبت به فروش لایسنس Fortigate در ایران اقدام نموده است. نظارت بر کانال نمایندگی فروش لایسنس فورتی نت و اطمینان از قیمت لایسنس فورتی گیت از اصول اصلی و کلیدی شرکت به عنوان نماینده فروش لایسنس فورتی نت تلقی شده و تعاملات شرکت با مشتریان خود بر حول این محور شکل گرفته است.شرکت های همکار فعال در حوزه امنیت شبکه می توانند جهت دریافت نمایندگی فورتی گیت با این شرکت تماس حاصل نمایند.

برچسب ها

برچسب ها : , , , , , , , , ,
مرکز خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی

کافیست تماس بگیرید         22020700 (داخلی 4)